N-VA ook in Begijnendijk-Betekom

Op 14 mei 2011, over deze onderwerpen: Begijnendijk-Betekom, N-VA

Sinds de nationale verkiezingsoverwinning van juni 2010 kon een lokaal initiatief niet uitblijven. In heel Vlaanderen is men hard aan het werk om de N-VA lokaal te verankeren. De boodschap van 2010 mag immers niet verloren gaan. Ook in Begijnendijk-Betekom willen we de N-VA op de kaart zetten.

Niet alleen om de partij verder uit te bouwen maar eerst en vooral om onze gemeente vooruit te helpen. Een partij met een stevige vinger in de pap op Vlaams en federaal niveau kan er voor zorgen dat ze in Brussel Begijnendijk-Betekom niet vergeten.

De N-VA afdeling Begijnendijk-Betekom wil zich profileren als een stevige partner in het politieke debat. U vraagt zich misschien af: Hoe kunnen wij de gemeentepolitiek beïnvloeden? Hoe kunnen de burgers verandering in deze politiek brengen? Wel dat kan door actief te worden binnen een partij als N-VA. Blijf niet langs de zijlijn staan. Doe met ons mee.

Onze doelstelling is een gemeentebeleid gebaseerd op een brede discussie, een beleid gedragen door een groot deel van de bevolking. N-VA Begijnendijk-Betekom staat voor een doorzichtige, eerlijke gemeentepolitiek. 2012 moet het jaar van de verandering worden in onze gemeente.

Om ons kenbaar te maken bij de inwoners van Begijnendijk-Betekom zijn we van start gegaan met een eerste editie van ons huis-aan-huis blad dat nu reeds bij iedereen in de bus gevallen is. Ook de kersverse afdelingswebsite is gelanceerd.

Om de opstart in goede banen te leiden is er een tijdelijk bestuur opgericht bestaande uit AS, Piet Vancraeynest, Maurits Mentens en Michiel Mentens. Mensen die zich geroepen voelen kunnen contact opnemen via begijnendijk [at] n-va.be.