Nadine Verbruggen plaats 5 op lijst

Op 28 augustus 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Lijsttrekker Bart Soree stelt de nr.5 van de lijst N-VA Begijnendijk-Betekom voor : Nadine JL Verbruggen (57j) woont in Begijnendijk. Ze heeft een dochter Sophie en een zoon Nicolas en is oma van 4 schattige kleinkinderen. Ze volbracht haar studie Master Toegepaste Economische Wetenschappen in Brussel. Als commercieel directeur heeft ze internationale ervaring opgebouwd in de voedingsindustrie. In deze rol staat ze ook in de frontline bij de verkoop van bedrijven en reorganisaties. Ze draagt traditionele waarden hoog in het vaandel zoals de band met familie en vrienden. Ze is verknocht aan auto’s, architectuur, huisinrichting en natuur. Nadine wil verandering in onze gemeente en zet zich in voor een veilig, duurzaam, leefbaar, aangenaam Begijnendijk, niet alleen voor deze generatie maar ook voor het nageslacht. Een Begijnendijk waar we terug fier op kunnen zijn, de jeugd een aangename tijd kunnen bieden, met de hoop dat ze zich hier vestigen en de fakkel overnemen. Nadine haar interesses op politiek vlak gaan vooral naar sociaal beleid en welzijn, ordehandhaving en veiligheid, mobiliteit.