Nieuw verkozen bestuur N-VA Begijnendijk-Betekom

Op 8 maart 2019

Nieuwe bestuur N-VA Begijnendijk-Betekom verkozen.

Op 16 februari verkozen de leden van N-VA Begijnendijk-Betekom een nieuw lokaal afdelingsbestuur. Het nieuwe bestuur is zodanig samengesteld om de raadsleden Bart Sorée, Sam Mergaerts en Maarten Verduyckt de ruimte te geven om zich volledig te focussen op het politieke werk.

Nieuwe voorzitter Nadine Verbruggen: “We staan voor heel veel uitdagingen en we nemen met het volste vertrouwen de fakkel over. Het bestuur is klaar voor de toekomst. Een toekomst waarbij N-VA Begijnendijk-Betekom dichter bij de bevolking staat dan ooit tevoren. We zullen de brug blijven slaan tussen de bevolking en de lokale politiek. Bovendien kunnen we als partij onze stempel drukken op het gemeentebeleid via onze mandatarissen in het gemeentebestuur.”

Nadine Verbruggen leidt de enthousiaste ploeg met de steun van de herkozen bestuursleden Erik Hendrickx (ondervoorzitter), Niki Claes (secretaris, ledenverantwoordelijke), Dora Cabergs (communicatieverantwoordelijke), Marcel Vekemans (organisatieverantwoordelijke),  en Sam Mergaerts (jongerenwerking). Zelf zetelt Nadine ook nog in de Mobiliteitsraad.